CARIERE

Specialist SSM

BucurestiimagesFull time

Sarcini si responsabilitati:

  • Organizeaza si coordoneaza activitatea de prevenire si protectie, stabilind si urmarind implementarea planurilor de actiuni care sa asigure un mediu de lucru sigur;
  • Administreaza procesele specifice SSM, PSI;
  • Mentine legatura cu furnizorii de servicii de sanatate si securitate in munca si functioneaza ca interfata intre acestia si companie;
  • Stabileste masurile corective, pe baza auditurilor (interne sau externe) si se asigura ca acestea sunt realizate astfel incat sa duca la prevenirea accidentelor de munca si mentinerea starii de sanatate a personalului;
  • Coordoneaza programele de instruire a angajatilor pe teme SSM si PSI;
  • In cazul unor accidente investigheaza cauzele producerii acestora impreuna cu responsabilul zonei in care s-a produs;
  • Coordoneaza  activitatile de evacuare si interventie in caz de necesitate;
  • Mentine la zi cunostintele si schimbarile legislative pe activitatiile din responsabilitate;
  • Asigura implementarea, in cadrul companiei, a schimbarilor survenite in urma modificarilor legislative;
  • Cunoaste reglementarile legale relevante în ceea ce privește siguranța la locul de muncă, a riscurilor, management de mediu, PSI si ISCIR;
  • Asigura suportul necesar pentru instruirea SSM pentru angajați, contractori și vizitatori in cadrul companiei;
  • Ofera suport pentru toate departamentele in ariile de responsabilitate;
  • Realizeaza audituri (in cadrul ariei de activitate) in cadrul companiei in vederea identificarii potentialelor neconformitati, publica masurile de corectie si urmareste implemantarea acestora;
  • Participa la evaluarile riscurilor de baza si complexe;
  • Colaboreaza cu toate autoritatiile si organismenle de certificare din aria de responsabilitate in vederea mentinerii unei relatii stabile si bazata pe incredere reciproca;
  • Intocmeste, publica si transmite catre autoritatiile responsabile, toate raportarile necesare, precum si documentele cerute de catre acestea;
  • Organizeaza, coordoneaza si urmareste actiunile definite in cadrul intalnirilor CSSM.

Profilul candidatului:

Studii:

  • Studii superioare, preferabil tehnice;
  • Curs inspector SSM;

Experienta:

  • Experienta in domeniu min. 2 ani;

Cunostinte necesare:

  • Legislatia specifica;
  • Operare pe calculator: Word si Excel nivel mediu;

Aptitudini si deprinderi necesar:

  • Abilitati de comunicare foarte bune;
  • Bune abilitati de organizare
  • Orientat spre rezolvarea problemelor
  • Gandire analitica;
  • Spirit de initiativa;
  • Seriozitate;
  • Usurinta, claritate si coerenta in exprimare;
  • Rezistenta la stres;
  • Permis auto.
APLICA ACUM